چهارشنبه ۰۷ شهریور ۰۳ ۱۵:۰۸ ۴۵ بازديد

پیچیده ترین کسی که باید او را ببخشید خودتان هستید...
وقتی متوجه میشویم که مدت زمان زیادی را در رابطه ای ناسالم مانده ایم، اجازه ی بدرفتاری بیش از حد را داده ایم یا کمتر از آنچه استحقاقش را داشته ایم پذیرفته ایم،
ممکن است وارد مارپیچ نفرت از خود شویم.
پس از همه ی این اتفاق ها، زمانی که تصمیم به رفتن وقطع رابطه میگیریم، احساس گناه یقه مان را میگیرد.
بدانید که پشت هر رابطه ی عاطفی، دوستانه یا خانوادگی که تمام میشود سال ها تلاش برای بهبود آن وجود دارد.
ممکن است مجبور شوید قطع رابطه را انتخاب کنید؛ انتخابی که برای شما مناسب است اما باعث ناامیدی دیگران میشود و برای همین احساس گناه میکنید.
القای این احساس لزوما به این خاطر نیست که شما کار اشتباهی انجام میدهید.
وقتی احساس میکنید گزینه ی دیگری وجود ندارد و تصمیمی دشوار میگیرید، فراموش نکنید که بابت تلاش ها و تصمیم گیری های سخت خود با خودتان مهربان باشید.
از کتاب "به دور از تنش"
راهنمای مدیریت روابط ناسالم خانوادگی
- ۲ ۰
- ۰ نظر